Onödig fakta om mig

Helló!
Får nog börja med att berätta lite saker om mig - onödig fakta. ;)
  • Jag är brunett med blå ögon 
  • Jag är 100% född på Island men har släktingar över stora delen av världen
  • Jag är directioner <3
  • Min favofärg är ljusgrön eller ''vårgrön'' som är mitt namn på färgen
  • Jag och min bästis träffades på Gotland xD
  • Jag är vegan
  • Jag har astma & 3 allergier
  • Jag har skillda föräldra & tre syskon
  • Jag kallas Nalex eller Yoshi
 
Hmm... något mer? Nei, tror inte det. Och om ni undrar varför det kan ''se ut som'' stavfel ibland så blandar jag alltid in isländska ord när jag skriver längre saker.
 
Signatur ska min underbara bästis fixa om några dagar. Kika på hennes blogg under Länkar.
 
//Nalex

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback